close
شهر اول
اجاره ویلا
تالار گفتمان
اجاره ویلا
غذای خوشمزه و عادت زندگی سبز

غذای خوشمزه و عادت زندگی سبز

5 صبحانه کم GI برای نگه داشتن شما بیشتر برای مدت طولانی

سؤال خوبی بود. GI به معنای شاخص گلیسمی است. این یک شاخص است که غذاها را براساس اثرات آن بر سطح قند خون تنظیم می کند. غذاهایی که به آرامی تجزیه می شوند و جریان دائمی گلوکز (یا قند) را به جریان خون آزاد می کنند، به عنوان "کم GI" طبقه بندی می شوند.
7 low-GI breakfasts to keep you fuller for longer
غذاهایی که به سرعت تجزیه می شوند و سریع تر گلوکز را آزاد می کنند، "GI بالا" هستند.

به نظر می رسد که غذاهای کم GI برای شما بهتر است، زیرا آنها به سطوح انرژی متعادل و بلندمدت کمک می کنند، می توانند به شما کمک کنند چربی بسوزانید و به مدت طولانی تر احساس راحتی می کنید، و آنها را برای صبحانه مناسب برای تنظیم روزیتان .

1. ماست کم چرب، گلابی و چیا

دندان شیرین خود را فریب دهید بدون اینکه میزان قند خون خود را به سرعت افزایش دهید.

2. املت سبزیجات

آسان و خوشمزه. گیاهان مانند فلفل، قارچ و پیاز همه کم GI هستند.

3. چاودار چاودار با کره بادام زمینی و موز

کریستف کلم بروکلی هر کسی که سعی دارد خود را از کربوهیدرات های تصفیه شده خارج کند، راضی خواهد شد.

4. صبحانه کامل شام

تخم مرغ تخم مرغ، اسفناج و گوجه فرنگی را به یک جعفری طرز تهیه کیک پاپ پاپ کنید و خوب به آن بروید!

5. آووکادو پودر بر روی نان تکه کیک

چربی های خوب آووکادو شما را در تمام صبح نگه می دارد.
+ نوشته شده در سه شنبه 21 آذر 1396ساعت 9:40 توسط Louise Wilson تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 2

نوشیدنی خوشمزه خود را بنوشید

به منظور سم زدایی از بدن در طول سم زدایی، به طور کلی مهم است که مقدار زیادی بنوشید. اتخاذ سم زدایی بدین معنی است که توازن پایه اسید و پایه شما را از بدن خارج می کند. این بهترین کار با خوردن نوشیدنی های مناسب و اجتناب از غذاهای حاوی مقدار زیادی قند و چربی مانند گوشت، تخم مرغ، لبنیات، شیرینی و ماکارونی است.
اساس هر رژیم غذایی سم زدایی سالم، آب میوه تازه، چای سم زدایی و مقدار زیادی آب است. البته، شما می توانید قبل از خرید چای آماده و آب، اما ما توصیه می کنیم که شما از تولید تازه و نوشیدنی خود استفاده کنید. میوه ها و سبزیجات تازه حاوی بسیاری از ویتامین ها هستند و قدرت کامل خود را به سرعت فشرده می کنند. همچنین مهم است که شما آب سم زدایی خود را برای مدت طولانی حفظ نکنید، اما مستقیما نوشیدنی کنید، بنابراین هیچ مواد مغذی مهم از بین نمی روند. آب تازه به شما قدرت جدید، ضد خستگی و احساس آرامش و سلامت را می دهد.

مرکبات مانند لیمو، پرتقال، لیمو و گریپ فروت
سیب زمینی شیرین، چغندر، پیاز، زنجبیل و کرفس
کلم بروکلی، کلم، کلم، کلوچه، اسفناج، رازیانه و نخود فرنگی
سیب، انبه، کویو، میوه ای از آناناس و شور
زغال اخته، توت فرنگی و توت گجایی
مارچوبه، آوکادو و کاهو
سبزیجات ذکر شده نه تنها مناسب برای سم زدایی هستند، بلکه باعث افزایش متابولیسم بدن، بهینه سازی هضم و تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. اگر میخواهید یک داروی سم زدایی مناسب تهیه کنید، بهتر است آب را به وعده های اصلی بنوشید و علاوه بر این حداقل سه لیتر آب در بین آنها باشید. شما همچنین می توانید خوراک مایع را از طریق چای سبز دریافت کنید که شامل بسیاری از تانن ها است و همچنین به کاهش وزن کمک می کند.
+ نوشته شده در دوشنبه 13 آذر 1396ساعت 6:00 توسط Louise Wilson تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 3